مقالات کامل و جامع طراحی اپلیکیشن

ساخت وبلاگ

وقتی که علم خویش را توسعه می دهید حتما طراحی اپلیکیشن در مشهد متوجه می‌شوید که فراهم نمودن داده ها در کلیه قضیه ها شغل بسیار رنج میباشد. صرفا کاری که شما در اینگونه قوانینی بایستی ایفا دهید این میباشد که همت فرمائید تا شغل کردن با کلیه تکنولوژی های اساسی برای شما ریلکس باشد.

این سطح از راحتی فقط با تمرین کردن بدست میاید. هنگامی که شما این عمل  را ایفا می دهید کوشش فرمایید که یکی این فناوری ها را تحت عنوان مقصود مهم خویش قرار دهید. این فعالیت سبب ساز میشود تا شما تجهیزات بیشتری را نسبت به رقبای خویش در مشت داشته باشید و نتیجه ها شگفت انگیزی را نیز برای شما خواهد داشت. اما دقت داشته باشید که در کنار عشق تخصصی که تعیین می‌کنید بایستی تخصص موردنیاز مشتری نیز باشد.

 


یک زمان آموزشی را گزینش فرمایید
حتی در شرایطی که شما تا به درحال حاضر به طور بی نقص مهیا گردیده باشید، بایستی شایستگی یادگیری چیزهای تازه را در شکل نیاز داشته باشید. اصولا شما می بایست مهیا باشید که هر چیزی که در مسیر شما قرار میگیرد را بیاموزید. برای این فعالیت پیشنهاد ما به شما این میباشد که از عصر های آنلاین برای یادگیری امداد بگیرید. نهادهای متعددی وجود دارا‌هستند که‌این را به شما پیشنهاد می کنند. پروژه Odin میتواند یک منبع بسیار بهتر برای شما باشد. افزون بر آن Treehouse و Codecademy نیز دو منبع فوق العاده دیگر میباشند. از زمان های گران‌قیمت نیز امداد بگیرید اما این عهدوپیمان را به خودتان بدهید که طی یکسری ساعت سطح شما‌را بالا ببرند.
برای تبدیل شدن به یک پیشرفت دهنده فول استک یک کانال بسازید

شایسته ترین روش برای اینکه وارد بازار شغل گردید این میباشد که خودتان را آپدیت فرمایید. در واقع می قدرت خاطرنشان کرد این فقط منش میباشد. برای این عمل به شما پیشنهاد میکنیم یک کانال آنلاین بسازید. نحوه های مختلفی وجود دارااست که به یک جامعه آنلاین بپیوندید. وب سایت ها و شبکه‌های‌اجتماعی، فروم های آنلاین، چت روم ها و تیم ها، میتوانند مورد های فوق العاده ای برای شما باشند.

اینجانب به شما سفارش می‌کنم مطلقا نگاهی به دسته های slack مانند slashrocket که یک جامعه از بسط دهندگان میباشد نیز داشته باشید. این کانال ها شما‌را با اشخاص عشق و علاقه مند مرتبط می نمایند و به شما قابلیت و امکان اندیشه کردن و مشاوره درباره مسائل گوناگون را می‌دهند.

مقالات کامل و جامع طراحی اپلیکیشن...
ما را در سایت مقالات کامل و جامع طراحی اپلیکیشن دنبال می کنید

برچسب : طراحی اپلیکیشن در مشهد, نویسنده : عباسی app02 بازدید : 190 تاريخ : دوشنبه 30 خرداد 1401 ساعت: 17:25

هزاران طراح اینترنت وجود دارا هستند، با این اکنون تعداد طراحی اپلیکیشن در مشهد بسیار یه خرده به توفیق می‌رسند. بخش اعظمی از پیاده سازی‌های اینترنت به امکان به کار گیری‌ای که سزاوار آن میباشد نمی رسند.

شایسته ترین طرح‌ها دارنده مختصات مشترک می باشند که درین نوشته‌ی‌علمی مذکور میباشد. امیدوارم این نوشته‌ی علمی شما‌را به یک طراح متمرکز و خوب تبدیل نماید.

امکان استعمال

هنگامی کلام از ساخت وب سایت میگردد، قابلیت و امکان به کار گیری توفیق شمارا انتخاب می‌نماید. اگرچه پیاده سازی بصری اساسی میباشد، ولی یک شیوه استفاده کننده اساس در پیاده سازی،‌ استاندارد موردنیاز برای طراحی وب سایت‌وبسایت سودمند میباشد. در شرایطی که یک استفاده کننده نتواند از یک خصوصیت به کارگیری نماید،‌ پس دیگر نیازی به وجود آن خصوصیت وجود ندارد.

فردی که روی برگه کلیک کرده و از خصوصیت‌های آن به کار گیری می‌نماید،‌ فردی میباشد که برای هر چیزی تصمیم‌گیری می‌نماید، به این ترتیب طراح می بایست مطمئن خواهد شد که یوزرها میتوانند از روش کاغذ تکان کرده و جا به جا شوند و به کل خصوصیت‌های موردنیاز دسترسی پیدا نمایند.

مانند استفاده کننده تصور کنید

درک کردن خط مش استفاده کننده برای محتوا ضروری میباشد تا پیاده سازی‌های درخشانی ساخت‌و‌ساز فرمائید که تاثیرگذاری خیر و خوبی داشته باشد. هر وقت یوزرها به یک شیت تازه نگاه می‌نمایند، آنها اکثر زمان ها متن را نسخه برداری می‌نمایند و روی پیوند‌هایی که به آن عشق و علاقه دارا هستند کلیک می‌نمایند.

بعضا نصیب‌های شیت وجود داراست که حتی یوزرها به آن نگاه نمیکنند. همین دستور در رسانه‌های چاپی نیز صحت می‌نماید. عموم اکثر اوقات از متن به کار گیری می‌نمایند و تنها کلماتی که به آن عشق دارا هستند مثل تولید ها نو،‌ فروش یا این که تخفیف را تعیین می‌نمایند. هر وقت در حالا پیاده سازی می‌باشید،‌ می بایست ذهن کاربر خویش را بخوانید: آن ها درپی چه چیزی می باشند و به چه شکل میتوانید جستن آن را برای مخاطب ریلکس‌خیس فرمائید. برای پررنگ کردن متن ها میتوانید از طرح‌های متفاوت رنگی یا این که تایپوگرافی استعمال فرمایید.

خصوصیت‌ها را بدیهی بیان نمائید و آن را معمولی نگه دارید

معمولی نگه داشتن بایستی غرض اساسی شما در هنگام پیاده سازی باشد. پیاده سازی شما می بایست بدیهی و پر‌نور باشد و با پیاده سازی گرافیک بهتر، می توانید سوای به کار گیری از متن به‌این مقصود برسید. هدایت فی مابین صفحه ها شما می بایست برای یوزرها به خیر و خوبی قابل فهم و شعور باشد تا بتوانند طریق سعی سیستم را ادراک نمایند.

حوصله و طاقت کاربر خویش را آزمایش نکنید

این اصل پیاده سازی برای طراحی وب سایت‌تارنما بسیار اساسی میباشد. به طور تقریب هر روز یک مخاطب نو به اینترنت‌تارنما مراجعه می‌نماید و نیاز استفاده کننده انتخاب می‌نماید که آیا در کاغذ بماند یا این که به یک اینترنت‌وب سایت دیگر برود. یک کدام از تعالی‌ترین بحران‌ها درباره ی عکس العمل با یوزرها اینترنتی این میباشد که آنها حوصله معدود و شغل های متعددی دارا‌هستند.

در صورتی‌که بازدیدکننده نو مایل به آزمون کردن اینترنت‌وبسایت باشد، آنان نباید هیبت‌های وقت گیر را برای گشودن یک اکانت کاربری طی نمایند. شما بایستی از به اشتراک گذاشتن داده‌های محرمانه پیش از اینکه یوزرها متوجه شوند اینترنت‌تارنما در ارتباط چیست دوری کنید. در صورتیکه آن ها بایستی هیبت تصویب‌اسم را لبریز نمایند، این هیبت را کوتاه نگه دارید و به آنها اذن دهید بعداز مراجعه به تارنما، مجدد برگردند و هیبت را مالامال نمایند.

بر روی جلب اعتنا متمرکز گردید

برخی از جنبه‌های پیاده سازی جالب‌خیس از دیگر مورد ها میباشد. تصاویر در مقایسه با متن ها بیشتر جلب اعتنا می‌نمایند. لغت ها برجسته نسبت به متن معمولی بیشتر چشم می گردند. در صورتیکه می خواهید عملکردی را به URL یا این که لینک و پیوند هدایت فرمایید، مطلقا آن را پر رنگ فرمایید.

تایپ کردن اثرگذار

هنگامی وهله به تایپ کردن متن ها میرسد، می بایست مدل نوشتاری را متناسب با عادات مشتریان تهیه و تنظیم فرمائید. از تایپ کردن وب لاگ‌های زمان بر و متن‌ها اغراق‌آمیز دوری کنید. مشتریان بیشتر عشق‌مند به جمله‌هایی با جملا‌ت کوتاه یاور با کلمه ها پررنگ یا این که ایتالیک می‌باشند که تلاوت را ریلکس‌خیس می‌سازد. به کار گیری از عنوان ها مختلف و گذاشتن بالت منجر میشود خواننده ریلکس‌خیس بتواند متن را کپی نماید، و در صورتی‌که آن ها اندیشه نمایند که متن متبوع دربردارنده اطلاعاتی میباشد که به دنبالش می‌باشند، احتمالا تحقیق بهتری خواهند داشت.

آزمایش کردن و به اشتراک گذاشتن نتیجه ها با مجموعه خویش برای اخذ برخورد

شما بایستی آغاز طرح خویش را آزمایش فرمایید و اکثر زمان ها به محض آنکه ایده ها در طی مجال تغییر تحول یافت، آن را آزمایش نمائید. آزمایش پیاده سازی پروژه مشتمل بر کشف کردن دسته کوچکی از اشخاص میباشد که با مشتریان متبوع شما منطبق دارا هستند تا برخورد آنچه را که شما میتوانید از مشتریان خویش انتظار داشته باشید را به شما بدهند. اکثری از ابزارهای آنلاین بدون‌پول وجود داراست که یوزرها میتوانند از آنان برای آزمایش مخاطب استعمال نمایند،‌ مانند surveymonkey.com یا این که usertesting.com.

زمانی که فیض آزمایش خویش را اخذ کردید، این اساسی میباشد که با استعمال از ابزارهای بی آلایش مثل Google doc آن را با دسته خویش به اشتراک بگذارید. اذن دهید اشخاص دیگر دسته‌تان مسائلی که مشتریان با آن مواجه میگردند را ادراک نمایند و از آنها بخواهید به شما در ایده‌های فکری راجع‌به کیفیت کارآمدتر شدن طرح‌های‌تان امداد نمایند.

امید داریم شما مورد ها بخش اعظمی از این هفت اصل اصلی را از پیشین دنبال کرده باشید،‌ ولی در‌صورتی‌که این شغل را جاری ساختن نداده‌اید، فعلا می دانید که برای کسب به پیاده سازی‌های خوب بایستی چه کاری را اعمال دهید.

مقالات کامل و جامع طراحی اپلیکیشن...
ما را در سایت مقالات کامل و جامع طراحی اپلیکیشن دنبال می کنید

برچسب : طراحی اپلیکیشن در مشهد, نویسنده : عباسی app02 بازدید : 194 تاريخ : يکشنبه 29 خرداد 1401 ساعت: 13:34

بی شک یکی شایسته ترین کادر ورک های React JavaScript این کادر ورک طراحی اپلیکیشن در مشهد میباشد که جاوا اسکریپت بوت استرپ را با React جایگزین می نماید و به شما این قابلیت و امکان را می‌دهد تا در اختیار گرفتن بیشتری بر روی کارایی هر کامپوننت داشته باشید. از آن جایی که هر کامپوننت پیاده سازی گردیده است تا به راحتی در دسترس باشد React Bootstrap می‌تواند برای تشکیل داد قاب ورک های فرانت اند بسیار موثر باشد. درین قاب ورک هزاران تم بوت استرپ وجود داراست که شما می‌توانید هریک از آن‌ها‌را تعیین کرده و مبادرت به به کارگیری از آن فرمائید.

نصب:

npm install react-bootstrap bootstrap
طراحی:

import 'bootstrap/dist/css/bootstrap.min.css';

import React from 'react';

import ReactDOM from 'react-dom';

import './index.css';

import App from './App';

import registerServiceWorker from './registerServiceWorker';


ReactDOM.render(, document.getElementById('root'));

registerServiceWorker();
مزایا:

-          یکی‌از دلایلی که سبب میشود تا این کادر ورک جز شایسته ترین قاب ورک های React JavaScript باشد این میباشد که شما به راحتی می‌توانید کدها و کامپوننت های موردنیاز خویش را ایمپورت نمائید.

-          با فشرده سازی بوت استرپ شما میتوانید باک های خویش را شناسایی فرمایید.

-          به کارگیری از آن بسیار ریلکس میباشد.

-          ارکان به طور بی نقص کپسوله می‌شوند.

 


React Suite یک کدام از مهمترین کادر ورک های React JavaScript
این کادر ورک یک کدام از باصرفه ترین قاب ورک های React.js به حساب می آید که دارنده طیف بزرگ ای از کامپوننت های تولید ها سیستم های سازمانی است. این کادر ورک از همگی مرورگرها و سیستم استدلال های اساسی جانبداری می نماید و نسبتاً در هر سیستمی می قدرت آن را طراحی کرد. یکی مهمترین خصوصیت های این قاب ورک که سبب ساز شد‌ه‌است تا جز شایسته ترین قاب ورک های React JavaScript باشد این میباشد که قابلیت و امکان رندر کردن در سمت سرور را نیز دارا میباشد.

مقالات کامل و جامع طراحی اپلیکیشن...
ما را در سایت مقالات کامل و جامع طراحی اپلیکیشن دنبال می کنید

برچسب : طراحی اپلیکیشن در مشهد, نویسنده : عباسی app02 بازدید : 210 تاريخ : شنبه 28 خرداد 1401 ساعت: 13:46

این حادثه ممکن میباشد برای شما نیز اتفاق طراحی اپلیکیشن در مشهد افتاده باشد که نتوانید ایده ای را برای ساختن پروژه خویش پیدا نمائید. ضمن این ممکن میباشد مشکلاتی برای شما در طی پروژه به وجود آمده باشد که بسیار توسعه یافته خیس از حد شما میباشد و شما نمی توانید این خلل را با اطلاعاتی که اکنون دارید حل فرمائید. در اینگونه مواقعی  شما می‌توانید از از مجموعه ها و یا این که وبسایت هایی که به حل این خطاها میپردازند امداد بگیرید. کدهای معضل برانگیز JS و اکثری از گویش های نرم افزار نویسی دیگر در بخش اعظمی از وبسایت ها و انجمن ها وجود دارااست که شما می‌توانید راهکار لازم خویش را از آن ها اخذ نمایید.

حل مسائل توسعه یافته می‌تواند سبب گردد که شما تجارب های جدیدی را بدست بیاورید و ضمن این مشغول خواهید شد. خلال این، این مورد میتواند برای رای زنی های شغلی آجل نیز بسیار موءثر باشد چرا‌که ممکن میباشد از شما مراد خواهد شد تا اشتباهات این چنینی را حل نمایید. یکی‌از دیگر از مزیت های این فعالیت این میباشد که شما میتوانید از این پروژه هایی که نوشته اید در بقیه پروژه های خویش نیز استعمال فرمائید و به ترازو متعددی در طی خویش صرفه جویی نمایید.

مقالات کامل و جامع طراحی اپلیکیشن...
ما را در سایت مقالات کامل و جامع طراحی اپلیکیشن دنبال می کنید

برچسب : طراحی اپلیکیشن در مشهد, نویسنده : عباسی app02 بازدید : 223 تاريخ : پنجشنبه 26 خرداد 1401 ساعت: 13:34

تعیین هاست مطلوب 
تعیین هاست یکی‌از مورد ها بسیار اصلی طراحی اپلیکیشن در مشهد در طراحی وب میباشد. معمولا هاست ها یا این که اشتراکی و یا این که منحصر به فرد می باشند. هاست های اشتراکی معمولا برای یک سری تارنما متفاوت به طور هم زمان گزینه به کارگیری قرار می‌گیرند. این نوع از هاست ها معمولا ایرادات عمده ای را نیز برای یوزرها به وجود میاورند.

به عنوان مثال ممکن میباشد سرعت بار گذاری وبسایت را کاهش دهند. بنابراین اگر که سرعت لود وبسایت برای شما اساسی میباشد، عالی میباشد نسبت به گزینش هاست توجه بیشتری داشته باشید.

seo 
seo یکی‌از منش های بسیار اساسی برای ارتقا سرعت بار گذاری وبسایت میباشد. به دنبال با سئو قسمت های متفاوت یک وبسایت آشنا خوا هیم شد.

مقالات کامل و جامع طراحی اپلیکیشن...
ما را در سایت مقالات کامل و جامع طراحی اپلیکیشن دنبال می کنید

برچسب : طراحی اپلیکیشن در مشهد, نویسنده : عباسی app02 بازدید : 220 تاريخ : سه شنبه 24 خرداد 1401 ساعت: 13:42

منابع مختلفی وجود داراست که شما میتوانید با به کارگیری طراحی اپلیکیشن در مشهد از آنان آغاز به یادگیری بوت استرپ نمائید که مثلا آنان می شود به عصر های مختلفی که در آن ها پروژه های فوق العاده ای در بوت استرپ ساخته میگردد. این قضیه سبب می‌شود تا این کادر ورک جز شایسته ترین کادر ورک های CSS به شمار بیاید. خلال این نمونه های بسیار متعددی نیز وجود داراست که در آن‌ها لیوت های مهیا ای وجود دارا هستند که شما در شکل نیاز میتوانید از آنان استعمال نمایید.

یک کدام از دیگر از نکاتی که می بایست درباره بوت استرپ تحت عنوان یکی‌از شایسته ترین قاب ورک های CSS بدانید این میباشد که‌این کادر ورک از سال 2011 میلادی که منتشر گردیده‌است به طور مستمر حمایت میشود و ورژن های متفاوت آن به روزرسانی میگردند. فعلا نیز ورژن 4.0 آن با بهبودهای بسیار متعددی منتشر گردیده‌است که شما میتوانید از آن‌ها به کارگیری فرمایید.


شناخت با بوت استرپ( قسمت سوم)
برخی اوقات در صورتیکه ما از کلاس های متعددی به کارگیری کنیم کدهایمان آلوده و کثیف و به هم ریخته میگردد. ما میتوانیم امروزه سایت های بسیار متعددی را مشاهده کنیم که بر مبنا بوت استرپ مندرج اند دارنده ظاهری یکسان می‌باشند و به مشقت می اقتدار در بین آنان تفاوتی را قائل شد.

با وجود این که نکات بسیار مثبتی که درباره بوت استرپ تحت عنوان یکی‌از شایسته ترین قاب ورک های CSS وجود دارااست نکات منفی نیز درباره این قاب ورک وجود داراست اما غلبه این نکات مثبت سبب گردیده است که امروزه این قاب ورک تحت عنوان یکی پایدارترین قاب ورک های CSS شناخته گردد.

مقالات کامل و جامع طراحی اپلیکیشن...
ما را در سایت مقالات کامل و جامع طراحی اپلیکیشن دنبال می کنید

برچسب : طراحی اپلیکیشن در مشهد, نویسنده : عباسی app02 بازدید : 122 تاريخ : دوشنبه 23 خرداد 1401 ساعت: 13:51

از سال 2019 اوراکل شمای لایسنس نو طراحی اپلیکیشن در مشهد طراحی کرد و طرح ریزی مرتبط با آن را برای جاوا منتشر کرد. متاسفانه برای گسترش دهندگان این مسئله شغل را ریلکس خیس نکرده میباشد. با این وجود شما مسئولیت دارید که به روزرسانی های مرتبط با امنیت در جاوا را از این روش نظارت نمائید و آن‌ها‌را بر روی JRE و JDK خویش انجام نمائید.

با رسیدگی منظم برگه اوراکل برای هشدارهای امنیتی مطمئن گردید که پچ های مربوطه را دانلود میکنید. هر ماه اوراکل به روزرسانی های جدیدی را برای LTS فعلی که برای جاوا منتشر شد‌ه‌است ارائه میدهد. مشکلی که وجود داراست این میباشد که فقط چنانچه در دسترس میباشد که شما هزینه مرتبط با نگهبانی لایسنس جاوا را پرداخته باشید.

در صورتی‌که سازمان شما هزینه مربوطه را پرداخته میباشد شما فقط کافی میباشد که روت خود کار را دنبال فرمائید. در غیر این شکل احتمالا بایستی از OpenJDK استعمال نمائید و عملیات پچ کردن را خودتان اجرا دهید. در این زمینه شما می‌توانید پچ باینری را اجرا نمائید و یا میتوانید به آسانی OpenJDK  مو جود خویش را با واپسین ورژن نصب گردیده جا به جا فرمایید.

مقالات کامل و جامع طراحی اپلیکیشن...
ما را در سایت مقالات کامل و جامع طراحی اپلیکیشن دنبال می کنید

برچسب : طراحی اپلیکیشن در مشهد, نویسنده : عباسی app02 بازدید : 138 تاريخ : يکشنبه 22 خرداد 1401 ساعت: 13:46

دومی استدلال برای مشقت بار بودن دیباگ کردن طراحی اپلیکیشن به‌دنبال اچ پی این میباشد که نرم افزار هایی  که به‌این گویش نوشته میگردند دارنده یک مراحل اجرای خطی و مداوم نیستند. در واقع اجرای این نرم افزار ها متشکل از یه محرمانه از درخواست ها و جواب های HTTP است. هر مورد از این درخواست ها و یا این که جواب ها جدا از سایرین میباشد. این مسئله در حالی میباشد که بخش اعظمی از یوزرها گمان می نمایند که نرم افزار ها به طور یک پارچه ایفا می گردند. دقت داشته باشید که‌این مسئله به جهت وجود کوکی ها و بعضا از اقداماتی میباشد که در بک گراند ایفا می‌شود. وجود اینگونه مواقعی سبب میگردد تا دیباگ کردن درپی اچ پی بسیار طاقت فرسا باشد.


سود گیری از دلایل قسمت های گذشته
سود اساسی از قسمت های قبل این میباشد که درصورتی که شما یک session دیباگ کردن در‌پی اچ پی را بر روی فولدر X.PHP استارت نمائید هنگامی که‌این فولدر جواب HTTP خویش را ارسال می نماید این کد پی اچ پی بدون نقص شد‌ه‌است. درخواست HTTP آتی در session مرتبط با همین مخاطب ممکن میباشد با اجرای فولدر Y.PHP مشغول گردد. در فیض این مسئله یک session مرتبط با مخاطب به طور موثری از روش یک‌سری session دیباگ ارسال خواهد شد.

بسط دهندگان برای حل نقص‌ یک‌سری زبانی از دسته ای از ابزارهای دیباگ استعمال نمایند که هرکدام از آنان دارنده دامنه خاص خویش هستند. یک پلاگین دیباگ کردن به دنبال اچ پی عملیات دیباگ کردن کدهای پی اچ پی را برای شما مدیر می نماید. یکی‌از دوستداشتنی ترین پلاگین هایی که در این باره وجود داراست Xdebug میباشد که یک دیباگ کننده بدون‌پول برای کدهای پی اچ پی میباشد که یک پیوند کتابخانه داینامیک بر روی ویندوز و یا این که تحت عنوان یک کتابخانه به اشتراک نهاده گردیده بر روی لینوکس نصب میشود. Xdebug قادر است به طور مجازی بر روی هر اینترنت سروری استعمال شود به دلیل آنکه بدین پلاگین به مکان اینترنت سرور به PHP runtime پیوند میخورد.

مقالات کامل و جامع طراحی اپلیکیشن...
ما را در سایت مقالات کامل و جامع طراحی اپلیکیشن دنبال می کنید

برچسب : طراحی اپلیکیشن, نویسنده : عباسی app02 بازدید : 279 تاريخ : شنبه 21 خرداد 1401 ساعت: 14:06

در بقیه مورد ها مدیران و مدیران پروژه می‌توانند به مکان طراحی اپلیکیشن در مشهد یافتن شایسته ترین راهکار برای حل یک خلل فقط حق تقدم های خویش را معلوم نمایند و کوشش نمایند که‌این حق تقدم ها را اعمال دهند.

در هر شکل شما پس از برطرف کردن نیاز کلیه اشخاص حاضر در گرد‌همایی متوجه میشوید که سه آشپزخانه، دو گرمابه و یک پارکینگ دارید که هیچکس نمی تواند وارد آن گردد( یک اپ تماما نامرتب و بی نظم). در اینگونه قوانینی شما به‌دنبال یه راه‌حل مطلوب خواهید بود اما بایستی بدانید که نمی توانید با داشتن یک راه‌حل مطلوب کلیه اشخاص حاضر در گرد‌همایی را راضی فرمایید.

پیش از آن که حتی بتوانید درباره این که چه گونه این کد شلوغ را صحیح فرمایید می بایست یک گام به عقب بازگردید و یک مشاهده کرد کلی نسبت به پروژه داشته باشید. در واقع شما بایستی یک طرح کلی را در ذهن خویش داشته باشید که همه اشخاص با آن موافق باشند.

مقالات کامل و جامع طراحی اپلیکیشن...
ما را در سایت مقالات کامل و جامع طراحی اپلیکیشن دنبال می کنید

برچسب : طراحی اپلیکیشن در مشهد, نویسنده : عباسی app02 بازدید : 124 تاريخ : سه شنبه 10 خرداد 1401 ساعت: 13:31

معمولا شکل اکانت های مرتبط با تعمیر یک پروژه طراحی اپلیکیشن در مشهد قابل انعطاف افزاری بسیار بالا می باشند و به همین انگیزه میباشد که شما بایستی توجه متعددی بدین مسئله داشته باشید. درصورتی که پروژه شما از آغاز معماری نیکی داشت و برای آن هزینه می کردید احتمالا فعلا بدون چاره نبودید که اینگونه هزینه ای را بپردازید. حالا سوالی که شاید برای اکثری از شما پیش بیاید این میباشد که پس از این که به نیکی برای پروژه هزینه نکردیم اکنون چه طور به خویش بقبولانیم که هزینه ای حتی بیشتر را برای این فعالیت بپردازیم؟


شایسته ترین راهکار موقعیت مالی بد
گه گاه شایسته ترین چاره این میباشد که فقط حق تقدم های خویش را یادداشت نمایید البته با این وجود ممکن میباشد بعداز تایپ کردن همگی حق تقدم ها نیز شما یک لیست بسیار زمان بر را در مشت داشته باشید البته بایستی بدانید که همه این موردها اینک لازم شما نیستند. با سپری شد مجال مسائل و خطاها بیشتری به شما گزارش داده میگردد که حل کردن همه این مسائل میتواند یک سری سال به ارتفاع بینجامد.

Jacobson میگوید این مورد به ندرت به بازی موش و گربه تبدیل میگردد و در سود شما نمی توانید بر روی موضوعات اساسی پروژه قابل انعطاف افزاری خویش تمرکز نمایید.


درباره مورد ها اصلی تصمیم گیری فرمائید
آغاز تلاش فرمایید تصمیم بگیرید که چه مواقعی برای پروژه قابل انعطاف افزاری شما اساسی می‌باشند و التفات آن‌ها نسبت به بقیه موردها بیشتر میباشد.

Jacobson دراین مورد توضیح میدهد: اینجانب با یکی‌از همیاران خویش مذاکره میکردم که می اعلام‌کرد ما بایستی این آیتم خاص را به لیست حق تقدم های خویش اضافه کنیم به دلیل آنکه محبوبیت آن در هم اکنون کاهش میباشد البته اینجانب می گفتم که اذن دهیم این را به لیست حق تقدم های خویش اضافه نکنیم. هر مجال که شم کردیم یک آیتم حقیقتا ضروری میباشد آن را به لیست خویش اضافه خوا هیم کرد البته اکنون می بایست بر روی موضوعات مهمتری تمرکز کنیم.

مقالات کامل و جامع طراحی اپلیکیشن...
ما را در سایت مقالات کامل و جامع طراحی اپلیکیشن دنبال می کنید

برچسب : طراحی اپلیکیشن در مشهد, نویسنده : عباسی app02 بازدید : 126 تاريخ : يکشنبه 8 خرداد 1401 ساعت: 13:38

این موضوع که توسعه دهنده ارشد معمولا بعد طراحی اپلیکیشن در مشهد از مدت زمانی پروژه نرم افزاری را ترک کند در حوزه پروژه های نرم افزاری موضوع غیر معمولی نیست. شاید هسته اصلی طراحی و ساخته شده باشد، شاید تنها چند ویژگی پیاده سازی شده باشند ولی ممکن است توسعه دهنده ای که این پروژه نرم افزاری را شروع کرده است به راحتی آن را ترک کند و هیچ وقت باز نگردد. ممکن است کدی که در حال حاضر در دسترس است به خوبی کار کند و یا بخش هایی از آن کار کنند یا حتی ممکن است پروژه به صورت کامل انجام شده باشد و بعدها یک مشکل کوچک در پروژه ایجاد شود که باعث خراب شدن آن شود. در چنین شرایطی چه اقدامی باید انجام داد؟

Jacobson می گوید: " اگر یک شخص تمام چیزها را بسازد مشکل از مدیریت است و اگر شما مدیر پروژه نرم افزاری هستید باید بدانید که عملکرد ضعیفی را داشته اید."

شما باید تمامی جوانب را در نظر بگیرید. در وهله اول سعی کنید از این که یک شخص تمامی موارد را بسازد جلوگیری کنید. یکی از راهکارهایی که برای حل این مشکل وجود دارد برنامه ریزی برای شرایطی است که در آن کدهایی که توسط یک شخص نوشته شده اند به شخص دیگری آموزش داده شوند.

مقالات کامل و جامع طراحی اپلیکیشن...
ما را در سایت مقالات کامل و جامع طراحی اپلیکیشن دنبال می کنید

برچسب : طراحی اپلیکیشن در مشهد, نویسنده : عباسی app02 بازدید : 313 تاريخ : شنبه 7 خرداد 1401 ساعت: 18:13

Webpack یک ماژول بسیار کاربردی و اثر گذار جاوا اسکریپت طراحی اپلیکیشن میباشد که برای بی آلایش خیس کردن پیشرفت قسمت فرانت اند وبسایت گزینه به کارگیری قرار میگیرد. این ابزار ماژول ها و تعلق های آنها‌را تشخیص می‌دهد و آنها‌را به static assets که ماژول ها را اکران میدهد منتقل می نماید.

شما میتوانید این ابزار را هم از روش npm و هم از روش Ya نصب نمائید.

برای نصب از روش npm می‌توانید از فرمان تحت استعمال فرمایید:

npm install --save-dev webpack

برای نصب از روش Ya نیز می قدرت از فرمان ذیل به کار گرفت:

ya add webpack –dev

این ابزار بسته های منحصربه‌فرد و یا این که زنجیره ای از asset ها را ساخت می نماید که می‌توانند به طور به طور همزمان در طول جاری ساختن بار گذاری شوند. به این ترتیب نیازی وجود ندارد که هرکدام از asset به طور غیر وابسته لود شوند. پکیج بندی و تبدیل به باندل ها و ارائه asset ها با به کارگیری از ابزار Webpack بسیار سریع خیس و با صرفه خیس جاری ساختن می‌گردد و به همین استدلال نیز تجربیات کاربری یوزرها شما‌را خوب می نماید و به معیار متعددی از دردسرهای بسط دهندگان را نیز کاهش میدهد.

مقالات کامل و جامع طراحی اپلیکیشن...
ما را در سایت مقالات کامل و جامع طراحی اپلیکیشن دنبال می کنید

برچسب : طراحی اپلیکیشن, نویسنده : عباسی app02 بازدید : 288 تاريخ : پنجشنبه 5 خرداد 1401 ساعت: 12:54

اصول پباده سازی SOLID سرنامی برای پنج اصل پباده سازی طراحی اپلیکیشن میباشد: اصل تک وظیفه‌ای(SRP)، اصل تفکیک اینترفیس (ISP)، اصل بسته و گشوده (OCP)، اصل جایگزینی لیسکوف (LSP)، اصل وارونگی تعلق (DIP).


اصل تک وظیفه‌ای (Single Responsibility Principle)

طبق SRP هر کلاس یا این که ماژول مسئولیت یک بخش از عملکردهای ارائه گردیده به وسیله اپ را بر عهده داراست. این عملکردها تنها می بایست یک عامل برای تغییر‌و تحول داشته باشند و این در‌حالتی که میباشد که یک قسمت از مسئولیت نیاز به تغییر تحول داشته باشد.

public interface IUser
{
void AddUser();
void RemoveUser();
void UpdateUser();
void Logger();
void Message();
}
درصورتی که نگاهی عمیق به متدهای فوق داشته باشیم، می توانیم به روشنی دریابیم که برای IUser متدهایی مثل Log() و Message() مفهوم ندارد تا بخشی از آن باشند. بدین ترتیب ما آن را به اینترفیس‌های غیروابسته میشکنیم.

public interface IUser
{
void AddUser();
void RemoveUser();
void UpdateUser();
}
public interface ILog
{
void Logger();
}
public interface IMessage
{
void Message();
}
از اینجا می توانیم بگوییم که هر سه اینترفیس مسئولیت‌های منحصر به فرد خویش را جاری ساختن می دهند. اینک ما از تزریق تعلق (Dependency injection) برای پیاده‌سازی کدهای پایین به کار گیری میکنیم.

public class User : IUser
{
public void AddUser()
{
Console.WriteLine("Added User");
}
public void RemoveUser()
{
Console.WriteLine("Removed User");
}
public void UpdateUser()
{
Console.WriteLine("User Updated");
}
}

public class Log : ILog
{
public void Logger()
{
Console.WriteLine("Logged Error");
}
}

public class Msg : IMessage
{
public void Message()
{
Console.WriteLine("Messaged Sent");
}
}
class Class_DI
{
private readonly IUser _user;
private readonly ILog _log;
private readonly IMessage _msg;
public Class_DI(IUser user, ILog log, IMessage msg)
{
this._user = user;
this._log = log;
this._msg = msg;
}
public void User()
{
this._user.AddUser();
this._user.RemoveUser();
this._user.UpdateUser();
}
public void Log()
{
this._log.Logger();
}
public void Msg()
{
this._msg.Message();
}
}

class Example1
{
public static void Main()
{
Class_DI di = new Class_DI(new User(), new Log(), new Msg());
di.User();
di.Log();
di.Msg();
Console.ReadLine();
}
}

************End of Single Responsibility Principle*********
اصل تفکیک اینترفیس (Interface Segregation Principle)

ISP توضیح میدهد که هیچ کلاینتی نباید ناچار خواهد شد به متدهایی که از آن به کار گیری نمی‌نماید متعلق خواهد شد. به مکان داشتن یک اینترفیس بدون نقص و چند کاربردی می بایست آن را به اینترفیس‌های خرد‌خیس و مرتبط‌ تری تقسیم کنیم تا کلاینت‌ها تنها از متدهایی که مربوط به آن ها میباشد باخبر باشند.

نکته: ما تا قبل از این ISP را با نمونه قبل از SRP پوشش داده‌ایم.

public interface IUser {
void AddUser();
void RemoveUser();
void UpdateUser();
void Logger();
void Message();
}
اینترفیس‌های تعالی و چند‌منظوره به اینترفیس‌های مربوطه برای کلاینت تقسیم میشوند.

public interface IUser {
void AddUser();
void RemoveUser();
void UpdateUser();
}
public interface ILog {
void Logger();
}
public interface IMessage {
void Message();
} ** ** ** ** ** ** End of Interface Segregation Principle ** ** ** ** *
اصل گشوده و بسته (Open Closed Principle)

OCP ذکر می‌نماید که هر موجودیت قابل انعطاف‌افزاری می بایست برای پیشرفت قابلیت و امکان‌هایش گشوده باشد البته برای تغییرات بسته باشد و اذن این عمل را ندهد.

در اینجا ما به وسیله یک نرم افزار کنسول بی آلایش محرک معلمان را احتساب می کنیم.

public class Teacher
{
public int EmpId;
public string Name;
public Teacher(int id, string name)
{
this.EmpId = id;
this.Name = name;
}
public decimal Bonus(decimal salary)
{
retu salary * .2M;
}
}
class Example2
{
public static void Main()
{
Teacher teacher = new Teacher(101, "Zeko");
Console.WriteLine("Employee ID: {0} Name: {1} Bonus: {2}", teacher.EmpId,teacher.Name,teacher.Bonus(10000));
Console.ReadLine();
}
}
Teacher Employee ID: 101, Name: Zeko, Bonus: 2000.0

هم اکنون بیایید فرض کنیم ارتقاء احتساب مشوق برای معلمان دایم و موقت داریم. برای پیاده‌سازی آن بایستی کلاس مو جود و اسلوب آن را تغییر‌و تحول داده و اصلاح کنیم. در اینجا به وضوح میتوانیم بگوییم که‌این فرمان نقض‌کننده اصل Open Closed میباشد.

نقض ضابطه

public class Teacher
{
public int EmpId;
public string Name;
public string EmpType;
public Teacher(int id, string name, string emptype)
{
this.EmpId = id;
this.Name = name;
this.EmpType = emptype;
}
public decimal Bonus(decimal salary)
{
if(EmpType=="Permanent")
retu salary * .2M;
else
retu salary * .1M;
}
}
Permanent Teacher Employee ID: 101, Name: Zeko, Bonus: 2000.0

Temporarty Teacher Employee ID: 102, Name: Priyanka, Bonus: 1000.0

پس ما می بایست چه فعالیت کنیم؟

برای رعایت اصل OCP کلاس Teacher را تحت عنوان abstract class با داشتن Bonus() تحت عنوان abstract method می سازیم.

public abstract class Teacher
{
public int EmpId;
public string Name;
public Teacher(int id, string name)
{
this.EmpId = id;
this.Name = name;
}
public abstract decimal Bonus(decimal salary);
}
در حال حاضر مکتب میتواند به راحتی مشوق معلمان همیشگی خویش را با پیاده‌سازی کلاس پایین به حساب آوردن نماید.

public class PermanentTeacher : Teacher
{
public PermanentTeacher(int id, string name):base(id,name)
{
}
public override decimal Bonus(decimal salary)
{
retu salary * .2M;
}
}

class Example2
{
public static void Main()
{
Teacher teacher = new PermanentTeacher(101, "Zeko");
Console.WriteLine("Employee ID: {0} Name: {1} Bonus: {2}", teacher.EmpId,teacher.Name,teacher.Bonus(10000));
Console.ReadLine();
}
}
مزیت استعمال از کلاس abstract در اینجا این میباشد که در شرایطی‌که مکتب در آجل تمایل به دادن مشوق به معلمان موقت خویش نیز نماید دیگر مورد نیاز وجود ندارد کلاس Teacher را همچون پیشین تغییر‌و تحول دهیم، چون فعلا برای بسط گشوده میباشد.

صحیح مثل Permanent Teacher یک کلاس دیگر TemporaryTeacher اضافه نمایید.

مقالات کامل و جامع طراحی اپلیکیشن...
ما را در سایت مقالات کامل و جامع طراحی اپلیکیشن دنبال می کنید

برچسب : طراحی اپلیکیشن, نویسنده : عباسی app02 بازدید : 142 تاريخ : دوشنبه 2 خرداد 1401 ساعت: 13:52

DigitalOcean یک ارائه دهنده سرویس ها ابری طراحی اپلیکیشن میباشد که به مشاغل امداد می نماید تا اپ های مختلفی را که هم‌زمان روی چند رایانه ایفا میشوند مقیاس بندی نمایند. این سیستم ادله رایانش ابری خدماتی مانند قابلیت و امکان بررسی ، امنیت و تجهیزات ذخیره سازی مازاد را به یوزرها خویش ارائه می‌دهد. دفتر کار مرکزی آنها در نیویورک فعالیت دارد، و مقر های داده آنان در هر کناره از دنیا بزرگ گردیده اند، تا سرویس ها ابری یک دست ای را در راز تا رمز دنیا ارائه کنند.

بعضی مزایای ارائه گردیده به وسیله DigitalOcean :

ارائه تلاش و نرم‌افزار های استاندارد

نرخ‌گذاري یکنواخت و اتصالات مطمئن

استقرار توزیع استاندارد، اپلیکیشن یک کلیک، و تصویر سفارشی

مقالات کامل و جامع طراحی اپلیکیشن...
ما را در سایت مقالات کامل و جامع طراحی اپلیکیشن دنبال می کنید

برچسب : طراحی اپلیکیشن, نویسنده : عباسی app02 بازدید : 131 تاريخ : يکشنبه 1 خرداد 1401 ساعت: 13:41